zondag 7 augustus 2011

Gaat naar de markt - Goes to the market

Vandaag is het weer zover!
Mijn kraampje met vele nieuwe spulletjes is te vinden in Dudzele!
We verwachten mooi weer en veel lachende gezichten.
Ben jij daar één van?
Laat het mij hier weten of laat een reactie na onder dit bericht.






Today is the day!
My booth with lots of new stuff will be in Dudzele!
We expect good weather and lots of smiling faces.
Are you one of them?
Click here to let me know or leave a message under this post.

Have a nice weekend,
Eline S.




4 opmerkingen:

  1. heel veel succes. Jammer dat het gisteren bij mij zo druk was zodat ik je niet leerde kennen. Nu ... eens het begon te regenen had ik tijd zat hoor ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het een geslaagde middag was! Je had zo te zien veel leuks mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. really nice earings :)

    www.blondynek.blogspot.om

    BeantwoordenVerwijderen